Journal of Faculty of Education Assiut University - المجلة العلمية بكلية التربية-جامعة أسيوط
Article Title
رؤية مقترحة للتنمية المهنية المستدامة لمعلمات رياض الأطفال وفقًا لمتطلبات نظام التعليم الجديد 2.0
Abstract
The study aimed to reveal the reality of the professional development of kindergarten teachers in Egypt through previous studies and literature that dealt with that, as well as identify the new education system (2.0), in order to define the requirements of this system, in the light of which a proposed vision was developed to develop sustainable professional development For kindergarten teachers.
Recommended Citation
عبد الخالق عبد الصادق إسماعيل, آمنه
(2020)
"رؤية مقترحة للتنمية المهنية المستدامة لمعلمات رياض الأطفال وفقًا لمتطلبات نظام التعليم الجديد 2.0,"
Journal of Faculty of Education Assiut University - المجلة العلمية بكلية التربية-جامعة أسيوط: Vol. 36
:
No.
7
, Article 11.
Available at:
https://digitalcommons.aaru.edu.jo/jfe_au/vol36/iss7/11