Association of Arab Universities Journal for Education and Psychology
Volume 20, Issue 3 (2022)
الإسهام النسبي للتشوهات المعرفية في التنبؤ بتوهم المرض والاكتئاب لدى مرضى COVID-19)) في فلسطين. The Relative Contribution of Cognitive Distortions in Predicting the Hypochondriasis and Depression among the (COVID-19) Patients in Palestine
رحاب عارف السعدي and عايد محمد الحموز
فاعلية نظام مساعد للتنقل باستخدام وحدة إظهار حسية من وجهة نظر المكفوفين لدى عينة من الطلبة المكفوفين في جامعة دمشق. Impact of a mobility assistant system using a sensory display from the perspective of the blind among a sample of blind students at Damascus University
حسن أبو النور and ماهر العلاوي
تأثير مستوى تعليم الوالدين على قدرة الأطفال على تعلم واستخدام مفردات جديدة. The impact of parental level of education on the ability of children to learn and use new vocabulary
مريم العمير and أشواق المذن
اتجاهات معلمي الدراسات الاجتماعية نحو توظيف الدراما في تدريس طلبة الحلقة الثانية في محافظة جنوب الشرقية بسلطنة عُمان. Attitudes of social studies teachers towards employing drama in teaching in the Al Sharqiyah South Governorate, Sultanate of Oman
سيف ناصر المعمري, فهد سالم المسروري, and سلمى علي العلوي