Association of Arab Universities Journal for Education and Psychology
Volume 16, Issue 3 (2022)
فاعلية استخدام التعلم المدمج في تحصيل طالبات جامعة حفر الباطن في مساق تصميم وتطوير دروس الفيزياء ودافعيتهن نحو التعلم. Effectiveness of Using the Blended Learning in the Achievement of Hafer Baten University Students in the Course Design and Development of Physics Lessons and Their Motivation Toward Learning.
كوثر عبود الحراحشة and عبد السلاد العديلي
اتجاهات أعضاء هيئة التدريس في مجال العلوم نحو البحث العلمي والتدريس في جامعة أم القرى. Attitudes of Science Faculty Members toward Scientific Research, and Teaching at Umm Al-Qura University
إياد عبد الحليم النجار
فاعلية الأنشطة الإلكترونية في تنمية مهارات التلخيص الكتابي والكفاءة الذاتية لدى طالبات جامعة الأميرة نورة بنت عبد الرحمن. The effectiveness of e-activities in developing written summary skills and self-efficacy of Princess Noura Bint Abdul Rahman University’s students
حصة محمد الشايع and ابتسام عباس عافشي
فلسفة التربية الموسيقية عند كل من جان جاك روسو وجون بستالوتزي "دراسة مقارنة". A Comparative Study in the Philosophy of Music Education of Jean-Jacques Rousseau and John Pestalozzi
رامي نجيب حداد, إياد عبد الحفيظ محمد, and عزيز أحمد ماضي